(Ne)pristojne erotske priče https://blog.dnevnik.hr/pristojneerotskeprice

subota, 08.10.2011.

Cookie

Cookie je sjedila na stolici preko puta mene. Drhturila je poput otpalog lista na hladnom jesenjem vjetru. Njene velike plave oči bijahu uokvirene tragovima razmazane šminke. Bijeli obrazi mokri od suza, rumene usne stisnute...gledam je kako prkosi i šuti.

Promatram je. I dalje sjedi, rukama se čvrsto drži za stolicu. Prilazim joj bliže. Otkopčavam dva dugmeta na tankoj, bijeloj košuljici. Ona okreće glavu na drugu stranu. Otkopčavam i treće dugme. Preda mnom je njen bijeli vrat. Zavlačim nos iza bijele kragne i udišem njeno napeto i mlado tijelo. Ona me i dalje ne gleda.

Klečim ispred nje. Otkopčavam košulju do kraja. Uvlačim ruke ispod svilenog grudnjaka. Pod prstima osjećam njene vrele bradavice. Palčevima kružim po ukrućenim vrhovima njezinih grudi. Tražim njene oči i odobrenje da nastavim, no umjesto pogleda jedva čujan uzdah zadovoljstva koji me ohrabri da krenem dalje. Zubima hvatam svilenu tkaninu grudnjaka i povlačim ga prema gore. Gutam njezine bijele dojke, grickam malene, čvrste bradavice.

Dok to radim, osjećam kako mi iz usta curi slina i slijeva se prema njezinom trbuhu koji se neravnomjerno diže i spušta sa svakim njezinim udisajem i naletom zadovoljstva.
Ližem joj pupak, a ona i dalje nepomično sjedi na stolici glave okrenute u stranu.

Mičem svoje ruke sa njezinih grudi i nježno joj širim noge. Poput zmije prstima se penjem od koljena prema vrelim butinama. Crna suknja se sama povukla prema gore, a ja sam utopio svoje ruke u njezinom međunožju. Vruća koža, mekana koža, vlažne gaćice...Ne mogu se kontrolirati, pa je počinjem lizati od vrha koljena pa prema gore. Još više joj širim noge, prelazeći jezikom s jedne butine na drugu. Miris njene nutrine mi muti razum. Guram prste ispod ruba njezinih gaćica, tražim onaj slatki procjep, želim je okusiti. Izvlačim prste, oblizujem ih, pa ih ponovo vraćam u njezine gaćice. Rujem i kopam, skližem se zarobljen u navlaženoj, bijeloj svili...i ta bjelina mi mrači um, pa pomahnitalo trgam skupocjenu svilu i pohlepno gutam njezine sokove. I sasvim nenadano ona razmiče noge do kraja. Ja je grubo hvatam za butine i zabijam jezik u njenu slatku pičku, ližem je i žderem, grizem, sisam, cuclam...

Prstima sviram po skliskom rascjepu, mazim je, prelazim cijelim dlanom preko ružičastog klitorisa...stavljam jedan prst unutra, pa ga izvadim i obližem, stavljam dva prsta unutra, vadim ih i ližem...tri prsta...četiri prsta...njezini tihi uzdasi prate igru mojih prstiju.
Ruke su mi mokre, obrazi su mi mokri, želim je jebati...želim je jebati jezikom i prstima...nastavljam grickati njezino međunožje, dok mi se njeni sokovi slivaju niz bradu.

I ponovo uvlačim svoje prste u nju, i ponovo rujem, guram ih do kraja, osjećam kako joj nutrina podrhtava. Cookie se sve više primiče prema meni, slijedi moje prste, pleše na mojim rukama. I dalje se čvrsto drži za stolicu. I dalje joj je na ramenima tanka, bijela košuljica...samo što su joj sada obrazi rumeni od zadovoljstva, a usne tiho stenju u ritmu igre mojih prstiju.

Taj prizor me ohrabruje, pa je ljubim u usta ne vadeći prste iz nje. Dug i vlažan poljubac, pa povratak na onaj slatki rascjep...Stenjanje se pretvara u prigušeni krik, Cookie se nabija na moje prste, guši me svojim nabreklim klitorisom. Titra pod mojim prstima, cijedi se po meni, slatka je i vlažna...sad je pravi trenutak...otkopčavam hlače, rušim je sa stolice, vlažnim rukama hvatam njezine ruke i prikivam ih na pod...eksplozija dolazi...

08.10.2011. u 23:03 • 4 Komentara#^

<< Arhiva >>

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2013 (1)
Listopad 2012 (1)
Srpanj 2012 (2)
Listopad 2011 (1)
Srpanj 2011 (2)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (2)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Najteže je biti i ostati svoj....

Pohvale, pokude, kritike, savjeti, proricanje budućnosti i ino na :

pristojneerotskeprice@gmail.com

Razno


Free counter and web stats
Page copy protected against web site content 

infringement by Copyscape
Web Hrvatska





Popis koji bi s vremenom trebao rasti

Nachtfresser
Put u beskraj
Marchelina
Nema tu pomoći
Dnevnik jednog jumfera
Osjećaj za feeling
SLAVE ' N
Savjeti za uređenje doma
Gaće u guzici
::Lucy Fair::
Gospon profesor
Štikleci i cvebe
Sewen
Blog o svemu
Ljubičasta zvijezda
pero u šaci
Pisac u usponu
Eurosmijeh
Kojotica (izgubljena u deželi)
Mladi luk
Raskopčane noći
Informatičar starog kova

...

hit counter

Arhiva


KLAUSTROFOBIJA
PREKOVREMENI
PONEDJELJAK
JUTRO
IZGUBLJENA KARTA
SONJA
MIGRENA
MOLITVA
PRVOMAJSKA
KRATKA LJUBAVNA PRIČA
KVASINA I VINO
POLJOPRIVREDNA CRTICA
PLJUSAK
POZDRAV IZ ZADRA
BESSIE S.
NOVOGODIŠNJA PRIČA O PRIJATELJSTVU
PONAVLJANJE JE MAJKA MUDROSTI
VLAKOVI
OVISNOST...ILI TEK PUKA ŽELJA?
KAO PRVI PUT
ZVJEZDANO NEBO IZNAD MAKSIMIRA
TRIJUMFALNI TRIJUNF
MALA NOĆNA PRIČA
SMOKVA, KAMEN...MASLINA?
BOL
GAY RIDE
COOKIE
RIJEKA
LJETNI RUČAK,MAHUNE I TOVARI...
ODA ZIMI