(Ne)pristojne erotske priče https://blog.dnevnik.hr/pristojneerotskeprice

nedjelja, 08.07.2012.

Rijeka

U maniri fine dame i dalje te držim na distanci, mada mi je to sa svakim novim susretom sve teže. Znaš,nadala sam se da će s godinama proći ta strast koju nosim u sebi…u danima bez tebe, ona pomalo tinja, no dovoljan je jedan tvoj besramni pogled i ona se ponovo razbukta do nesagledivih, gotovo bolnih razmjera i tjera me na ludosti i nemoralne misli i tada mi se čini da u ovom svemiru postojimo samo ti i ja.

Ali doći dan kada će se taj svemir zainatiti našoj neodlučnosti, te nas natjerati da preskočimo moralne barijere i barem na trenutak zaboravimo tko smo i gdje se nalazimo…znam, bit će to jedan utorak, kasno sunčano poslijepodne. Hodam širokom ulicom, sudaram se s ljudima, žurim prema tebi.

I ponovo smo tu, smijemo se, zadirkuješ me, praviš se da si kao neki frajer…no odaje te pogled nestašnog dječaka…u djeliću sekunde padaju u vodu svi moji argumenti i opet sam bezuvjetno tvoja. Kako sunca pada, tako smo i mi bliži jedno drugome.

…moje usne ne slušaju naredbe iz mozga nego se tiho prikradaju tvojim i dodiruju se s njima, polako i neopisivo slatko. Ćutim tvoj dah na svojem obrazu. Gledam te u oči, a oči ti se smiju. I kao nebrojeno puta do sad, razmišljam o tome kako moraš biti moj, istoga časa, iste sekunde…no onda se odmičem jer iskustvo čini svoje, spuštam pogled, vadim svoju ruku iz tvoje, udišem svjež noćni zrak…i tada mi se desi najgora moguća stvar u takvoj situaciji…suze, jedna za drugom, okrugle i teške, načiniše rijeku na mojim obrazima, a ja se od srama okrenuh na drugu stranu…od srama, da ne vidiš bol nagomilanu tijekom vremena koje je ustvari stalo onoga trenutka kada si me prvi put poljubio…

Pitaš me što mi je, a ja tvrdoglavo šutim i okrećem glavu. Želim da me utješiš, a nemam snage da ti to priznam, no sada je ionako kasno za utjehu. Ono što nije sakrila noć, odali su mokri obrazi…I kao da je ta rijeka suza isprala nevidljivi zid između nas, bez riječi me uzimaš u svoje naručje, usnama mi sušiš mokro lice, grliš me čvrsto i jako. Dodiri su ti smjeli i siguran si u sebe. Ponovo se ljubimo, samo što ovaj put to nije nevino, mladenačko zadirkivanje nego sraz dvoje ravnopravnih. Ravnopravnih u strasti i namjeri da se konačno spoje u jedan svemir.

I vraćam se u stvarnost…tu smo, u parku, oko nas je mrak, nema ljudi, a prohladna, ranojesenja večer nas štipka za poluobnažena tijela. Klupa na kojoj vodimo ljubav je mokra od rose. Naša tijela su također mokra i trudimo se da to obavimo što tiše.

U zanosu ti priznajem da te volim, a ti me uzimaš još čvršće i stežeš me toliko jako da gubim dah. Prepone me bole od pritiska tvojeg tijela, ali moja nutrina ne osjeća fizičku bol, nego jedino ugodu nastalu u onom trenutku kada smo se spojili u jedno. Tisuću dana, deseci tisuća minuta , milijuni sekundi…satkani u jednu rijeku strasti koja je večeras probila branu i preplavila naša tijela odnoseći nas u neku daleku galaksiju gdje ne postoje barijere, niti klupe u parku, niti moje suze. Tamo smo samo mi, goli i zagrljeni, mokri od znoja i rose, isprepletenih prstiju. Dišemo jedno pored drugog, ljubiš me, šapućeš mi tiho, toliko tiho da su čak i zrikavci utihnuli…

08.07.2012. u 00:10 • 0 Komentara#^

<< Arhiva >>

< srpanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2013 (1)
Listopad 2012 (1)
Srpanj 2012 (2)
Listopad 2011 (1)
Srpanj 2011 (2)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (2)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Najteže je biti i ostati svoj....

Pohvale, pokude, kritike, savjeti, proricanje budućnosti i ino na :

pristojneerotskeprice@gmail.com

Razno


Free counter and web stats
Page copy protected against web site content 

infringement by Copyscape
Web Hrvatska





Popis koji bi s vremenom trebao rasti

Nachtfresser
Put u beskraj
Marchelina
Nema tu pomoći
Dnevnik jednog jumfera
Osjećaj za feeling
SLAVE ' N
Savjeti za uređenje doma
Gaće u guzici
::Lucy Fair::
Gospon profesor
Štikleci i cvebe
Sewen
Blog o svemu
Ljubičasta zvijezda
pero u šaci
Pisac u usponu
Eurosmijeh
Kojotica (izgubljena u deželi)
Mladi luk
Raskopčane noći
Informatičar starog kova

...

hit counter

Arhiva


KLAUSTROFOBIJA
PREKOVREMENI
PONEDJELJAK
JUTRO
IZGUBLJENA KARTA
SONJA
MIGRENA
MOLITVA
PRVOMAJSKA
KRATKA LJUBAVNA PRIČA
KVASINA I VINO
POLJOPRIVREDNA CRTICA
PLJUSAK
POZDRAV IZ ZADRA
BESSIE S.
NOVOGODIŠNJA PRIČA O PRIJATELJSTVU
PONAVLJANJE JE MAJKA MUDROSTI
VLAKOVI
OVISNOST...ILI TEK PUKA ŽELJA?
KAO PRVI PUT
ZVJEZDANO NEBO IZNAD MAKSIMIRA
TRIJUMFALNI TRIJUNF
MALA NOĆNA PRIČA
SMOKVA, KAMEN...MASLINA?
BOL
GAY RIDE
COOKIE
RIJEKA
LJETNI RUČAK,MAHUNE I TOVARI...
ODA ZIMI